HTML

3 hónap Izlandon NCTA ösztöndíjjal

IzLand! Iskolák, civilek, gyerekek, nők, korok... Iceland! Schools, civilians, kids, women, ages...

Friss topikok

  • Hága Antónia: könyvet kellene ebből írni. Jók a fotók, nagyon jó a szöveg...megvenném.. (2014.01.05. 11:26) Reykjanes félsziget 13.11.18.

Címkék

Háztartás 13.09.27.

2013.09.28. 02:11 Bak Zsófi

kattlogok.jpg

Norway Grants Autonómia    Demnet       Kárpátok     Ökotárs      EEA Grants

Azon kívül, hogy ma megint oldalakat írtam, olvastam, kigondoltam, átfogalmaztam, lefordítottam, egyeztettem, majd elküldtem, vásárolni voltam, ócskásnál túrkáltam, takarítottam, főztem, mosogattam, keveset cigarettáztam, sétáltam, pihentem, hallgattam, napon sütkéreztem, ETTEM, valamennyit ittam is, remélem, örömet szereztem az új barátomnak, úgyhogy megérdemeltem, hogy megérkezzenek Bogáék, és holnap indulhatunk kirándulni.

IMG_3259.JPG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hafnarfjordur.blog.hu/api/trackback/id/tr225537630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása