HTML

3 hónap Izlandon NCTA ösztöndíjjal

IzLand! Iskolák, civilek, gyerekek, nők, korok... Iceland! Schools, civilians, kids, women, ages...

Friss topikok

  • Hága Antónia: könyvet kellene ebből írni. Jók a fotók, nagyon jó a szöveg...megvenném.. (2014.01.05. 11:26) Reykjanes félsziget 13.11.18.

Címkék

Második nap 13.09.15.

2013.09.26. 00:17 Bak Zsófi

kattlogok.jpg

Norway Grants Autonómia    Demnet       Kárpátok     Ökotárs      EEA Grants

Pihenőnap volt. Nekem. A szélnek nem. Ekkora szelet még nemigen láttam életemben. Szó szerint bele kellett feküdni, hogy ne döntsön fel.
Meglátogattam a városka parkját, ahol elfek és rejtőzködő emberek élnek. Akinek szerencséje van, találkozhat eggyel-eggyel.
Maga a park nagyon szép, zöld, ami itt nagy ritkaság, mert mindenhol jól láthatóak a lávakövek, feketék, kopárak. Kis patak, kis vízesés, sétautak, kicsi játszótér padokkal. Amekkorára a manóknak és a rejtőzködő embereknek szükségük van.
A táblán jól látható, hogy ez a Manók és a Rejtőzködő Emberek Központja: Center for Elves and Huldufólk.

IMG_3017 másolata.JPG

A parkból lementem a tengerpartra, ahol sajnos levitte a fejemet a szél, így mostantól fej nélkül írok. Félelmetes, látványnak is jéghideg, semmi olyan tengerre nem hasonlít, mint amihez mi "szokva vagyunk".

IMG_3029 másolata.JPG

Aztán, mivel nagyon hideg volt, gondoltam, a tegnap megvásárolt 3 havi buszbérletemet kihasználandó, elmegyek a IKEA-ba. A reptérről jövet láttam, hogy közel van. Leültem a buszmegállóban, és vártam. Jól esett, hogy ráérek, semmi dolgom. Miért ne várnék? Szép kis fedett kuckó a buszmegálló, nem tilos a dohányzás, elücsörgök. 40 perc múltán megpróbáltam megérteni, mi van a táblára írva, nem sikerült, de az eltelt időt alapul véve rájöttem, hogy speciel pont ez a járat, a 21-es, nem közlekedik vasárnap. Menjen az IKEA-ba az, akinek van autója.

Hazajöttem, irogattam kicsit, zenét hallgattam kicsit, néztem az X Faktort kicsit, aztán megállapítottam, hogy most azonnal meghalok egy almáért. (Otthon tőlem ott fonnyadhat meg a tálban, hozzá nem nyúlok.)
Google, hol van itt valami bolt. 1,6 km-re, azonnal megtaláltam, vettem almát, helyreállt a világ rendje. Kérdem én: hogyan szereztem hasonló helyzetben almát, amikor még nem volt Internet?

Jó, hogy a lakásban nem lehet dohányozni, kint meg elég hideg van, lassan fogy a cigi.
Sok időm van, mindenre ráérek, kicsit lelassulok, nem baj.

Vacsorára édesburgonyát sütöttem vajban, ettem hozzá valami sonkát, nem volt nagyon finom, de pont jó. Egyedül enni szokatlan, nem is esik jól, de valamit muszáj.

Reggel kelni kell! 8:15 indulás Axel irodájába, ahol az egész szervezet gazdasági központja van.

Hj.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hafnarfjordur.blog.hu/api/trackback/id/tr805534128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása